Нүүр  |  Холбоо барих

Та нууц үгээ мартсан уу?

Бүртгүүлэх

Арагш явалт

Доор арагш явалтын  задаргааг дурьдав. Бүжгээ сайжруулахын тулд өдөр бүрийн бие халаалт маягаар явалтын үе шатуудтай удаан ажиллах хэрэгтэй.  Эхлэх байрлал: Улнууд хамтдаа эгц зогсож эхэлнэ.
 
1. Даралт (Compression): Биеийн жинг тулгуур хөлийн шууд дээр нь аваачиж, өвдөгнүүдийг суллаж эхэлнэ. Энэ үед ажиллагч хөлийн өлмий шалан дээгүүр арагш хөдөлж эхэлнэ.

2. Сунгах (Extension): Биеийн жин арагш улнуудын хооронд хөдөлж эхлэн, тулгуур хөлийн хлмийг шалнаас хөндийрүүлнэ. Хөлийн өлмий шалтай нийлсэн байдлаар ажиллагч хөлийг арагш үргэлжлүүлэн сунгана.

3. Том алхам (Mid-stride): Алхмын бүрэн сунах үед биеийн жин хоёр хөлний хооронд тэнцүүхэн хуваарилагдана. Энэ үед ажиллагч хөл тулгуур хөл болно.

4. Төгсгөл (Follow-through): Биеийн жин шинэ тулгуур хөл дээр ирэхэд сул хөлийн өсгий шалан дээгүүр гулсаж дотогш татагдана. Энэ үед өвдөгнүүд суларч эхлэх ба арын хөлийн өсгий алгуур доошлоно. Биеийн жин шинэ тулгуур хөл дээр бүрэн ирэх үед хөлийн ул шалтай нийлнэ.

Үзсэн: 733  |  0 0

Монголын Бүжгийн Спортын Холбоо © 2022. Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой.
Developed By GLOBAL VISION LLC | GLOBAL CMS™
15:12:46