Нүүр  |  Холбоо барих

Та нууц үгээ мартсан уу?

Бүртгүүлэх

2-р дасгал: Латины ташааны байрандаа хөдөлгөөн

Хоёрдугаар байрлал
Хөлийн улнууд мөрний хэмжээнээс ялимгүй бага зайд салгасан хоёрдугаар байрлал дээр зогсоно. Өлмийнүүд гадагш эргэнэ. Хөгжмийн цохилтонд өвдөг бүрээ нугалж эхэлнэ. Мэдээжийн хэрэг өвдгөө нугалахын өмнө бүрэн эгцэлсэн байх ёстойгоо мартавзай.
 

Сануулга:  Хөлийн улнууд зайтай байгаа учраас биеийн жин нэг хөлөөс нөгөөд шилжинэ. Жинг улнуудын шууд дунд хуваарилахаас зайлсхийхийг хичээ. Do not favor the bent knee.

Санах зүйлс: Дасгал хийж байхдаа дараах зүйлсийг оюун ухаандаа бодож байгаарай:

*  Хөлийн хоёр ул гадагш ижил өнцгөөр эргэсэн байх
*  Жинг нэг хөлөөс нөгөөд бүү шилжүүл. Жинг дунд нь хуваарил
*  Нугарсан өвдөг хөндлөн нугарах
*  Өвдгийг эгцлэх ба ташааг арагш түлхэх
*  Мөрний шугам тэгш байх. Ганхаж хазайж болохгүй.
*  Улыг шалан дээр хавтгайгаар нь барих (одоохондоо)

Хөгжмийн аянд ... Хөгжим Нэгдүгээр байрлалын адил.

Үзсэн: 903  |  1 1

Монголын Бүжгийн Спортын Холбоо © 2021. Зохиогчийн эрх хуулиар хамгаалагдсан. Мэдээлэл хуулбарлах хориотой.
Developed By GLOBAL VISION LLC | GLOBAL CMS™
01:34:49